Ny Løypemaskin!
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 26. apr 2023

Støtte til ny løypemaskin for Stor-Elvdal Skiklubb
For å opprettholde forutsigbarhet og gode skiløyper i årene fremover er det viktig med utstyr som fungerer. Løypemaskina vi har i dag er fra 2005, og derfor moden for fornying. Skiklubben kjører skiløyper på Mora, Langmoen, Hansenmyra og Nordstumoen gjennom hele vinteren. Setter du pris på oppkjørte løyper, gi gjerne et valgfritt bidrag til skiklubben slik at vi kan nå målet om ny løypemaskin.
Vi har derfor opprettet en "Spleis" for å kunne investere i ny løypemaskin. Gå inn på lenken for å gi et lite bidrag til dette: https://www.spleis.no/project/320880
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026