KLUBBMESTERSKAP TORSDAG 15.3.12 I FRISTIL
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 14. mar 2012
Grunnet den raskt fremskredende våren må vi avvikle klubbmesterskapet på Norstumoen i morgen torsdag kl. 1800. Påmelding mellom 1730-1800 og løpet går i fristil. Grunnen til det er at det ikke er mulig å få til skikkelige spor med så lite snø som vi har i dag.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026