Suksess med rulleskitrening!
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 14. okt 2009
Mandag 12. okt. kom Marianne Myklebust og holdt rulleskitrening for skigruppa. Treningen ble kjempegøy, inspirerende og for mange - litt utfordrende :)!! Bli med kommende tirsdager kl 18.00 ved Ungdomsskolen.
Blide gutter i godt driv.
|
Ploging kan være en utfordring.... |
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026
