Kjøring av «Skøytetraseer» på Mora vinteren 2008 - 2009.
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 18. jan 2009
Etter årsmøte i SSK 2008 ble det bestemt av vi skal kjøre med kun ett klassiskspor på deler av Mora-traseen gjennom sesongen.
Les mer om hvilke deler av Mora-traseen som får kun ett klassiskspor på skigruppas egne sider.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026