Skiskytterskolen i Stor-Elvdal 2008
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 31. des 2008
Da har 13 aktive løpere og en rekke foreldre gjennomført Skiskytterskolen og litt til. Litt til vil si et par ekstra kvelder med trening og en avslutningsdag, samt at over halvparten deltok på Førjulsdysten på Kvikne i desember,
6 som aktive løpere og 2 som observatører.
Klikk her for å lese mer på Skikyttergruppas egne sider...
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026