Vill du åka birken?
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 4. jan 2008
Birkebeinerrennet är fulltecknat. Men om du vill åka så finns en biljett att øverta. Vi ønskar Christian Mathisen, som tog chansen, lycka till i Birken! Birkerbeinerrennet är fulltecknat det är endast øppet att anmäla før utlänningar bosatta i utlandet och elitklass. Vill du åka men sakanr nummerlapp så har Ingmar Karlsen en startplats som du får øverta och som blir registrerad på dig. Øvertagelsem måste ske så fort som møjligt och senast i utgången av januari. Kontakta Ingmar direkt eller Anders Laurentz. Antar du utmaningen?
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026