Sesongstart 2007/08. Gruppa 8 – 12 år.
Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 19. sep 2007
Frem til snøen legger seg blir det barmarkstrening med diverse aktiviteter som løp, spenst, styrke og masse gøy.
På treningene trenger dere:
· Treningsbukse og jakke som tåler å bli møkkete (ikke de nye skibuksene kanskje…)
· Lue og hansker eller votter om det er kaldt
· Joggesko (som tåler å bli skikkelig våte…)
· Skistaver, drikke
Vi kommer til å drive like mye utenfor løypene som i løypene, så vi blir både våte og skitne!!
Vel møtt til en sporty og morsom sesong!
Hilsen Stor-Elvdal skiklubb
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stor-Elvdal Skiklubb
Birkebeinerløpet 2026
19.06.2026
Orientering, torsdag 18. juni 2026
17.06.2026
Resultater orientering 4. juni 2026
08.06.2026
Orientering 2026
18.05.2026
Moraløpet 2026
16.03.2026